CET-Nord invită gestionarii fondului locativ să depună cereri pentru modernizarea rețelelor interne din blocuri, inclusiv izolarea termică a blocurilor locative, cu participarea financiară a locatarilor. La rândul său, conducerea CET-Nord va căuta posibilități de cofinanțare pentru lucrările menționate, de la Agenția pentru Eficiență Energetică, Autoritatea publică locală (APL) sau din surse externe, pentru a sprijini investițiile locatarilor.
Copiii angajaților CET-NORD s-au bucurat de o seară plină de distracții, organizată de Sindicatele întreprinderii pe 31 mai.
Însoțiți de părinți, micuții au fost întâmpinați în sala sportivă a companiei cu mai multe surprize: dulciuri, seturi pentru arta plastică și mai ales – un program hazliu cu personajele îndrăgite din desene animate.
Cu ocazia serbării Zilei Copilului, efectivul SA „CET-NORD” a venit cu o modestă donație pentru discipolii școlii-internat speciale pentru copii cu deficiențe de vedere din mun. Bălți. Copiii au primit câte un tricou de la producătorii autohtoni de textile.
Reprezentanții SA „CET-NORD” au fost oaspeții careului solemn „Ultimul Sunet” a instituției școlare, venind cu un cuvânt de felicitare copiilor și înmânând cadourile.
Unele dintre obiectivele SA “CET- NORD” sunt creșterea constantă a calității serviciilor de termoficare, perseverență și în mod deosebit consumatori mulțumiți. Pentru atingerea acestor obiective se utilizează diverse soluții printre care schimbul de experiență și examinarea practicii europene la subiectul eficienței energetice.
În scopul asigurării comunicării eficiente, S.A. „CET-Nord” a implementat serviciul Call Centru cu numărul de telefon 0231 91000.
Astfel, fiecare consumator poate primi răspuns la întrebarea solicitată. De asemenea, serviciul dat va oferi posibilatatea de a reacționa operativ la orice adresare, ce ține de activitatea companiei.
Vom fi recunoscători pentru depistarea încălcărilor sau actelor de corupție în cadrul întreprinderii.
Calitatea serviciilor S.A. „CET-Nord” se îmbunătățește continuu în intersul fiecărui consumator!
Totalizarea apelurilor parvenite prin Call Centru în 2024
Nr crt
Luna
Total apeluri
Răspunsuri în timpul discuției
Soluționarea adresărilor %
1
Ianuarie
963
913
94.8
2
Februarie
733
707
96.4
3
Martie
470
457
97.2
Trimestrul 1
2166
2077
96.1
4
Aprilie
585
542
92.6
5
Mai
425
404
95
6
Iunie
281
264
93.9
Trimestrul 2
1291
1210
93.8
Semestrul 1
3457
3287
94.9
7
Iulie
337
326
96.7
8
August
209
198
94.7
9
Septembrie
240
231
96.2
Trimestrul 3
786
755
95.8
10
Octombrie
11
Noiembrie
12
Decembrie
Trimestrul 4
Semestrul 2
Anual
Totalizarea apelurilor parvenite prin Call Centru în 2023
Nr crt
Luna
Total apeluri
Răspunsuri în timpul discuției
Soluționarea adresărilor %
1
Ianuarie
1174
1122
95.5
2
Februarie
900
834
92.6
3
Martie
583
560
90.6
Trimestrul 1
2657
2515
94.6
4
Aprilie
298
288
96.6
5
Mai
309
295
95.4
6
Iunie
462
447
96.7
Trimestrul 2
1069
1030
96.2
Semestrul 1
3726
3545
95.4
7
Iulie
285
267
93.6
8
August
236
220
93.2
9
Septembrie
274
263
95.9
Trimestrul 3
795
750
94.2
10
Octombrie
321
309
96,2
11
Noiembrie
1857
1777
95,6
12
Decembrie
927
888
95,8
Trimestrul 4
3105
2974
95,7
Semestrul 2
3900
3724
95,4
Anual
7626
7269
95,3
Totalizarea apelurilor parvenite prin Call Centru în 2022