CET-Nord SA
0231 91-000

De ziua ta, femeie!

Stimate Doamne și Domnișoare,
De 8 martie primiți primăvara în suflet și
fie ca acest anotimp să vă aducă în viața
Dumneavoastră sănătate, împlinire,
fericire, iubire și căldură sufletească de la cei dragi!
Cu considerație,
Echipa CET-Nord SA

Serviciul de deservire tehnică a rețelelor interne de distribuție a agentului termic

CET-Nord SA informează gestionarii fondului locativ că pot contracta serviciul de deservire tehnică a rețelelor interne de căldură ale blocului de locuit la un preț avantajos, de doar 50 de bani/m2. Pentru a nu se confrunta cu probleme, care pot apărea în procesul de livrare a agentului termic, e suficient doar de semnat un contract cu furnizorul de căldură.

CET-Nord SA dispune de specialiști și echipament necesar pentru a presta un serviciu de calitate.

Detalii la 0231 91000.

Factorii care influențează consumul de energie termică

Temperatura, eficiența energetică a blocului și numărul mare de deconectări de la sistemul centralizat de încălzire sunt principalii factor care influențează creșterea facturilor pentru încălzire.

Locatarii care îşi dau acordul la substituirea încălzirii centralizate pentru cei care optează pentru încălzirea autonomă, de fapt în mod inconștient îşi asumă responsabilitatea de a le achita cel puțin 20% din factură pentru căldură.

Renato Usatîi: „CET-Nord” SA va deveni unicul furnizor de energie termică din municipiul Bălți

La data de 18 februarie 2021, ora 16, în incinta Palatului Municipal de Cultură Bălți, s-a desfășurat întâlnirea reprezentanților Primăriei Municipiului Bălți și a „CET-Nord” SA cu gestionarii fondului locativ.

În cadrul întrevederii au fost prezentate lucrările de modernizare a sistemului termoficare al municipiului Bălți și rezultatele proiectelor pilot implementate de „CET-Nord” SA în trei blocuri din oraș.

Pentru a îmbunătăți calitatea serviciilor de termoficare și a restabili sistemul de aprovizionare centralizată cu apă caldă „CET-Nord” SA propune înlocuirea sistemelor interne de încălzire pe verticală (existent), cu cel pe orizontală. Acest lucru le va oferi consumatorilor mai multă economie, independență şi siguranță.

Interviu cu Liliana Mosorete, directorul financiar „CET-Nord” SA

Vă propunem un interviu realizat cu Liliana Mosorete, directorul financiar „CET-Nord” SA, care a fost publicat în nr. 2(65), în care ne vorbește despre utlimele rezultatele ale companiei, provocări și planuri de viitor.

- În ultimii ani CET-Nord SA a trecut printr-un proces amplu de reorganizare. Ce presupune acest proces?

- „CET-Nord” este o entitate de interes public care prestează un serviciu social important de asigurare a municipiului Bălți cu agent termic. Totodată, compania produce energie electrică în cogenerare. Eficiența activității întreprinderii este asigurată și depinde, în mare parte, de modul de organizare a proceselor. Din acest motiv ne-am determinat să recurgem la reorganizarea întreprinderii, lucru care ne-a permis să reducem cheltuielile operaționale și să creștem veniturile.

„CET-Nord” SA a îmbunătățit procedura de intervenție în caz de avarie

Angajații „CET-Nord” SA intervin în caz de avarie potrivit proceduri de sistem elaborate în baza Hotărârea ANRE nr. 484 care stipulează expres modul și termenii de lichidare a avariei, astfel încât să fie minimizate efectele acesteia asupra consumatorilor.

Procedura prevede analiza operativă şi permanentă a situației în sistemul centralizat de alimentare cu energie termică.

În cazul situației de avarie înregistrată pe str. Ivan Conev din Bălți în urma căreia un bloc locativ și două instituții de învățământ riscau să rămână fără căldură, angajații „CET-Nord” au intervenit imediat ce au primit solicitarea și în patru ore a fost lichidată avaria, astfel încât consumatorii nu au simțit nici un disconfort.