CET-Nord SA
0231 91-000

Сentrul de presă

1946 de apeluri preluate în primul semestru

1946 de consumatori s-au adresat de la începutul anului curent la Call Сentru CET-Nord SA prin intermediul liniei telefonice unice  0 231 91 000.

Obiectivul primordial al Centrului este facilitarea relațiilor dintre furnizor și consumator  în vederea soluționării operative a dificultăților și adresărilor ce apar. 

 Potrivit raportului de activitate al Call Сentru-lui din cadrul întreprinderii, 487 de interpelări au avut ca subiect achitarea prin intermediul aplicațiilor electronice.

Centrul COVID din Bălți dispune de apă caldă menajeră livrată centralizat

Pacienții și personalul medical din centrul COVID din Bălți au acces la apă caldă în saloane și blocuri sanitare după ce furnizorul de căldură CET-Nord a instalat în instituție un Punct Termic Individual.

Atât angajații spitalului cât și administrația recunoaște că acum trei luni centrul COVID din Bălți încălzea apa cu un boiler electric. Iar la lavuarele din salon pacienții aveau doar apă rece.

Distribuția pe orizontală - soluție sigură și eficientă

Sistemul de distribuire orizontală a energiei termice presupune reconstrucția rețelelor de termoficare. Alimentarea cu energie termică se va efectua pe două coloane (tur-retur) la încălzire şi una la apa caldă. Tot sistemul ingineresc este amplasat în scările blocurilor de locuit. Avantajele acestui sistem de încălzire sunt:

- contorizarea individuală a consumului de căldură;

-independență față de vecini;

-posibilitatea de a regla consumul de energie termică în funcție de necesitate;

- confort termic;

CET-Nord desfășoară întâlniri cu gestionarii fondului locativ

Pentru a îmbunătăți calitatea serviciilor de termoficare și a restabili sistemul de aprovizionare centralizată cu apă caldă „CET-Nord” propune înlocuirea sistemelor interne de încălzire pe verticală, cu cel pe orizontală. Acest lucru le va oferi consumatorilor mai multă economie, independență şi siguranță. Despre cum pot demara procesul de modernizarea a sistemului intern de distribuție a căldurii, care sunt pașii și condițiile în care se fac aceste lucrări gestionarii fondului locativ au discutat în cadrul întrevederii cu reprezențanții furnizorului de căldură.

CET-Nord invită presa la întâlnirea cu gestionarii fondului locativ din Bălți

CET-Nord SA invită presa, marți 13 iulie, ora 14.00, să participe la ședința organizată cu gestionarii fondului locativ din Bălți, în legătură cu Campania de Informare „Modernizarea Sistemului Intern de distribuție a energiei Termice”.

În cadrul întrevederii, angajații CET-Nord SA vor oferi mai multă informație despre procesul de modernizare a rețelelor de termoficare din blocurile locative, dar și vor răspunde la  întrebările acestora, vor explica care sunt etapele ce trebuie parcurse pentru a iniția modernizarea sistemului de termoficare, ș.a..

Administrația CET-Nord a avut o întrevedere cu presa 

Administrația CET-Nord a avut o întrevedere cu presa în cadrul căreia au discutat despre proiectele pe care le-a demarat furnizorul de căldură, în comun cu administrația publică locală, dar și cum decurge transmiterea cu titlu gratuit a ÎM „Termogaz - Bălți” din proprietatea Consiliului Municipal Bălți, în proprietatea statului.

Jurnaliștii au fost curioși să afle dacă procesul de modernizare demarat de CET-Nord prevede înlocuirea echipamentului de producere și a rețelelor ce aparțin acum ÎM „Termogaz - Bălți”.

Rezultatele obținute în urma modernizării sistemului de încălzire din blocul de pe str. Ștefan cel Mare 140

Confort termic, facturi mai mici pentru căldură și independență la conectarea și deconectarea încălzirii. De toate acestea s-au bucurat în sezonul de încălzire 2020-2021, proprietarii apartamentelor din blocul situat pe str. Ștefan cel Mare 140, conectați la încălzirea centralizată. Consumul total de energie termică s-a redus cu 55 la sută față de sezonul de încălzire 2019-2020, chiar dacă temperatura medie a aerului a fost 1,5°C mai joasă decât în sezonul de încălzire 2020-2021.

Au redus consumul de energie termică și beneficiază de servicii de calitate după modernizarea sistemului de încălzire

Confort termic, facturi mai mici pentru căldură și independență la conectarea și deconectarea încălzirii. De toate acestea s-au bucurat în sezonul de încălzire 2020-2021, proprietarii apartamentelor din blocul situat pe str. Ștefan cel Mare 140, conectați la încălzirea centralizată. Consumul total de energie termică s-a redus cu 55 la sută față de sezonul de încălzire 2019-2020, chiar dacă temperatura medie a aerului a fost 1,5°C mai joasă decât în sezonul de încălzire 2020-2021.

CET-Nord SA - un partener de încredere al Centrului de Transfuzie a Sângelui din Bălți

Cu ocazia Zilei Mondiale a Donatorului de Sânge, cei mai fideli donatori, dar și parteneri ai Centrului de Transfuzie din Bălți au fost premiați. Pe parcursul mai multor ani angajații întreprinderii au susținut inițiativele Centrului de Transfuzie  prin donare de sânge, dar și colectare de fonduri.

Anual ei participă în cadrul campaniilor de donare lansate la nivel local și național.

Alături de ECO Recycling Moldova, CET-Nord reciclează pentru a avea un mediu curat

CET-Nord SA a dat curs inițiativei lansate de ECO Recycling Moldova. Pe teritoriul întreprinderii au fost instalate trei puncte de colectare a deșeurilor electrice și electronice, în care atât angajații cât și consumatorii pot aduce aparatele uzate și acumulatoarele consumate.

Acțiunea se desfășoară în cadrul unei campanii de reciclare inițiată de ECO Recycling Moldova cu scopul de a reduce impactul acestor deșeuri asupra mediului înconjurător, a spori gradul de reciclare şi  valorificare a resurselor materiale, cât și de a intensifica eforturile celor implicaţi în procesul de colectare selectivă a deşeurilor electrice şi electronice, în vederea gestionării eco-raţionale a acestora.