În legătură cu instituirea stării de urgență pe teritoriul Republicii Moldova cauzată de pandemia COVID-19, furnizorul de energie termică „CET-Nord” SA sistează primirea consumatorilor în cadrul Secției Relații cu Clienții.
Consumatorii pot lua legătura cu angajații „CET-Nord” SA prin intermediul Call Centru la numărul 0231 91 000.
Achitarea facturilor poate fi efectuată utilizând modalitățile de plată online oferite de băncile comerciale RM, precum și fizic la terminalele RunPay, Paynet, Qiwi și la filialele ÎS „Poșta Moldovei”.
În scopul primirii răspunsurilor la întrebările parvenite, consumatorii „CET-Nord” SA, sunt îndemnați să expedieze solicitările pe adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. cu indicarea datelor de contact (inclusiv poșta electronică).
Administrația „CET-Nord” SA informează consumatorii că serviciile de termoficare vor fi prestate în regim normal, fără întrerupere.