S.A. „CET-Nord”
0231 91-000

„CET-Nord” SA începe livrarea agentului termic în sezonul de încălzire 2020-2021

„CET-Nord” SA a încheiat cu succes lucrările de pregătire a utilajului pentru sezonul rece și este gata să livreze agent termic locuitorilor orașului Bălți. În acest weekend grădinițele și școlile din  oraș vor primi deja căldură. Procesul de livrare a agentului termic în instituțiile publice din Bălți a demarat la cererea autorităților locale.

În ultimele luni, toate resursele întreprinderii „CET-Nord” SA au fost îndreptate spre lucrările de renovare a traseelor și modernizare a echipamentului utilizat pentru producerea agentului termic, astfel încât să putem începe în forță producerea și livrarea agentului termic către consumatorii noștri.

 Printre principalele lucrări efectuate de angajații SA „CET-Nord” se numără:

Consumatorii „CET-Nord” SA pot cere să fie conectați la căldură

Locuitorii din Bălți își pot conecta locuințele la agentul termic. După mai bine de două decenii, în rezultatul unui amplu proces de modernizare, „CET-Nord” SA a recăpătat posibilitatea de a livra energia termică la necesitatea consumatorului, independent de prevederile Regulamentului ANRE cu privire la începerea sezonului de încălzire și în lipsa unei dispoziții din partea autorităților locale în acest sens.

Totodată, comunicăm că furnizorul de căldură a inițiat deja procedura de conectare a consumatorilor la sistemul centralizat de termoficare, potrivit dispoziției Primarului din 15 octombrie.

Energia termică va fi livrată în grădinițele, școlile și instituțiile medicale din 16 octombrie.

„CET-Nord” SA a răspuns la întrebările jurnaliștilor

Reprezentanții „CET-Nord” SA au răspuns la întrebările jurnaliștilor portalului www.baltinews.md. Pregătirile pentru noul sezon de încălzire 2020-2021, prioritățile furnizorul de agent termic pentru următoarea perioadă, dar și procesul de modernizare a întreprinderii au fost principalele teme discutate. Conducerea „CET-Nord” SA a vorbit și despre datoriile consumatorilor pentru energia termică consumată în sezoanele anterioare, dar și modalitatea de achitare a acestora. Administrația întreprinderii a menționat că toți consumatorii vor primi căldură în acest sezon.

Furnizorul de căldură le merge în întâmpinare celor care au acumulat datorii oferindu-le posibilitatea să achite potrivit unui grafic prestabilit. În acest sens consumatorul trebuie să depună o cerere în adresa întreprinderii în care să solicite reeșalonarea datoriei.

Victoria Nița a fost realeasă în funcția de președinte al FS „Sindenergo”

Președinte al Federaţiei Sindicale „Sindenergo”, pentru un nou mandat de 5 ani, a fost realeasă doamna Victoria Nița. Decizia a fost luată în cadrul celui de al VI -lea Congres al Federaţiei Sindicale „Sindenergo” a Lucrătorilor din Energetica Republicii Moldova desfășurat la 01 octombrie 2020.

Conform ordinii de zi a Congresului, delegații au examinat Raportul de activitate al organelor de conducere ale FS ,,Sindenergo” pentru anii 2015-2020 şi al Comisiei de control şi revizie pentru perioada de referință, au adoptat modificări la Statutul FS ,,Sindenergo”, precum şi Strategia pentru principalele domenii de activitate ale Federaţiei în următorii cinci ani.

Angajații „CET-Nord” SA au donat sânge

Mai mulți angajați ai întreprinderii „CET-Nord”  SA au dat curs apelului făcut de Centrul de Transfuzie din Bălți de a dona sânge. În incinta entității a fost amenajat un punct mobil de colectare unde angajații întreprinderii au beneficiat de toate condițiile necesare pentru donare. Potrivit lor, procedura de colectare a sângelui este una obișnuită și nu e dureroasă.

Consumatorii din Bălți au primit consultanță de la reprezentanții ANRE și CNA

La data de 28 septembrie, consumatorii din Bălți au putut primi consultanță de la specialiștii Agenției Naționale pentru Reglementare în Energetică și reprezentanții Centrului Național Anticorupție în cadrul unui centru mobil de consultanță amenajat în preajma întreprinderii „CET-Nord” SA, principalul furnizor de energie termică din Bălți.

Activitatea s-a desfășurat în cadrul Campaniei de informare a consumatorilor prin promovarea standardelor de integritate și anticorupție în sectoarele reglementate de ANRE, inițiată în parteneriat cu Centrul Național Anticorupție (CNA).

Pe parcursul zilei, consumatorii au primit consultanță de la specialiștii Agenției Naționale pentru Reglementare în Energetică și reprezentanții Centrului Național Anticorupție. Cele mai frecvente întrebări pe care le-au adresat oamenii s-au referit la procedura de deconectare de la sistemul centralizat de încălzire și facturarea serviciului prestat.