Angajații „CET-Nord” SA intervin în caz de avarie potrivit proceduri de sistem elaborate în baza Hotărârea ANRE nr. 484 care stipulează expres modul și termenii de lichidare a avariei, astfel încât să fie minimizate efectele acesteia asupra consumatorilor.
Procedura prevede analiza operativă şi permanentă a situației în sistemul centralizat de alimentare cu energie termică.
În cazul situației de avarie înregistrată pe str. Ivan Conev din Bălți în urma căreia un bloc locativ și două instituții de învățământ riscau să rămână fără căldură, angajații „CET-Nord” au intervenit imediat ce au primit solicitarea și în patru ore a fost lichidată avaria, astfel încât consumatorii nu au simțit nici un disconfort.
Directorului Colegiului Politehnic, Ion Lisnic spune că instituția de învățământ risca să-și sisteze activitatea dacă se intervenea cu întârziere și asta deoarece repornirea procesului de termoficare a instituției ar fi putut dura mai multe zile.
Potrivit lui Ion Lisnic intervenția promptă a serviciilor comunale minimalizează considerabil prejudiciile care pot apărea în urma unei situații de avarie. Directorului Colegiului Politehnic a ținut să menționeze că este mulțumit de felul în care au acționat angajații „CET-Nord” SA.
Despre situațiile de avarie, dar și deconectările planificate consumatorii pot afla de pe situl www.cet-nord.md și pagina de Facebook.