S.A. „CET-Nord”
0231 91-000

1946 звонков за первый семестр

1946 потребителей обратились в Call Центр CET-Nord SA с начала этого года по единой телефонной линии 0 231 91 000.

Основная задача Call Центра - установить конструктивный диалог между поставщиком и потребителем для оперативного решения возникающих ситуаций.

За отчетный период поступило 487 обращений по вопросу оплаты услуг CET-Nord через электронные приложения.

Centrul COVID din Bălți dispune de apă caldă menajeră livrată centralizat

Pacienții și personalul medical din centrul COVID din Bălți au acces la apă caldă în saloane și blocuri sanitare după ce furnizorul de căldură CET-Nord a instalat în instituție un Punct Termic Individual.

Atât angajații spitalului cât și administrația recunoaște că acum trei luni centrul COVID din Bălți încălzea apa cu un boiler electric. Iar la lavuarele din salon pacienții aveau doar apă rece.

CET-Nord desfășoară întâlniri cu gestionarii fondului locativ

Pentru a îmbunătăți calitatea serviciilor de termoficare și a restabili sistemul de aprovizionare centralizată cu apă caldă „CET-Nord” propune înlocuirea sistemelor interne de încălzire pe verticală, cu cel pe orizontală. Acest lucru le va oferi consumatorilor mai multă economie, independență şi siguranță. Despre cum pot demara procesul de modernizarea a sistemului intern de distribuție a căldurii, care sunt pașii și condițiile în care se fac aceste lucrări gestionarii fondului locativ au discutat în cadrul întrevederii cu reprezențanții furnizorului de căldură.

CET-Nord invită presa la întâlnirea cu gestionarii fondului locativ din Bălți

CET-Nord SA invită presa, marți 13 iulie, ora 14.00, să participe la ședința organizată cu gestionarii fondului locativ din Bălți, în legătură cu Campania de Informare „Modernizarea Sistemului Intern de distribuție a energiei Termice”.

În cadrul întrevederii, angajații CET-Nord SA vor oferi mai multă informație despre procesul de modernizare a rețelelor de termoficare din blocurile locative, dar și vor răspunde la  întrebările acestora, vor explica care sunt etapele ce trebuie parcurse pentru a iniția modernizarea sistemului de termoficare, ș.a..

Administrația CET-Nord a avut o întrevedere cu presa 

Administrația CET-Nord a avut o întrevedere cu presa în cadrul căreia au discutat despre proiectele pe care le-a demarat furnizorul de căldură, în comun cu administrația publică locală, dar și cum decurge transmiterea cu titlu gratuit a ÎM „Termogaz - Bălți” din proprietatea Consiliului Municipal Bălți, în proprietatea statului.

Jurnaliștii au fost curioși să afle dacă procesul de modernizare demarat de CET-Nord prevede înlocuirea echipamentului de producere și a rețelelor ce aparțin acum ÎM „Termogaz - Bălți”.

Rezultatele obținute în urma modernizării sistemului de încălzire din blocul de pe str. Ștefan cel Mare 140

Confort termic, facturi mai mici pentru căldură și independență la conectarea și deconectarea încălzirii. De toate acestea s-au bucurat în sezonul de încălzire 2020-2021, proprietarii apartamentelor din blocul situat pe str. Ștefan cel Mare 140, conectați la încălzirea centralizată. Consumul total de energie termică s-a redus cu 55 la sută față de sezonul de încălzire 2019-2020, chiar dacă temperatura medie a aerului a fost 1,5°C mai joasă decât în sezonul de încălzire 2020-2021.