1.
|
Denumirea funcției vacante
|
Operator/operatoare la rețelele termice
|
2.
|
Responsabilitățile principale sunt, dar nu se limitează la, următoarele:
|
- monitorizarea parametrilor hidraulici a agentului termic pentru menținerea în continuă funcționare a utilajului și rețelelor termice;
- organizarea și conducerea efectuării calitative a comutărilor în rețelele termice, localizării și lichidării scurgerilor;
- controlul regimului hidraulic și a graficului de temperatură a rețelelor termice după parametrii stabiliți, etc.
|
3.
|
Cerințele generale sunt, dar nu se limitează la, următoarele:
|
- studii medii/medii speciale
|
4.
|
Competențele specifice sunt, dar nu se limitează la, următoarele:
|
Experiență în domeniul de minim 1 an
|
5.
|
Programul de lucru
|
Munca în schimburi, a câte 12 ore
|
6.
|
Documente necesare pentru dosar
|
1. curriculum vitae actualizat;
2. copiile diplomelor de studii și ale certificatelor de calificare;
3. dovada experienței profesionale;
4. declarație pe propria răspundere privind antecedentele penale;
5. certificat medical de sănătate;
6. copie a certificatului de căsătorie sau copii după documente care atestă schimbarea numelui în cazul în care candidatul și-a schimbat numele;
7. alte documente relevante (ex. certificate de limbă, cursuri de formare).
|
7.
|
Modalitate de aplicare
|
documentele pot fi transmise: prin e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau direct la sediul: str. Ștefan cel Mare, 168, biroul 308
|
8.
|
Termen limită pentru depunerea dosarelor
|
14.09.2025
|
9.
|
Locul desfășurării concursului
|
mun. Bălți, str. Ștefan cel Mare, 168
|
10.
|
Informații suplimentare
|
Secția Resurse Umane
📞 tel: 0 331 53 310
📧 E-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
|
11.
|
Notă
|
candidații se vor adresa Secției Resurse Umane pentru eliberarea Fișei de solicitarea a examenului medical și a Fișei de evaluare a factorilor de risc profesional.
|