- verificarea și avizarea documentației de proiect;
- verificarea documentației de deviz;
- participarea la recepția materialelor pentru construcții;
- examinarea periodică a stării tehnice a clădirilor și construcțiilor, cu identificarea lucrărilor de reparații necesare;
- asigurarea respectării tehnologiei lucrărilor de construcții;
- raportarea lunară, anuală și ad-hoc cu privire la statutul lucrărilor în curs de execuție și a celor finalizate;
- asigurarea activităților de control al calității asupra executării lucrărilor de construcție, reconstrucție, montaj, reparații etc.;
- asigurarea activităților de control asupra executării lucrărilor de demolare/ demontare/desfacere;
- verificarea calității lucrărilor executate;
- identificarea neconformităților la executarea și finalizarea lucrărilor cu informarea administrației;
- controlul volumului de lucrări efectiv realizat în baza devizelor de cheltuieli preliminare;
- asigurarea utilizării eficiente a resurselor pentru construcții și reparații.
|