1.
|
Denumirea funcției vacante
|
Director politica organizației
|
2.
|
Scopul de bază al funcției vacante
|
Contribuirea la realizarea misiunii și a obiectivelor strategice ale Societății prin promovarea și aplicarea unui management performant, precum prin realizarea eficientă a legăturilor funcționale dintre subdiviziunile și structurile organizaționale din sfera de competență
|
3.
|
Sarcinile de bază ale funcției vacante
|
- participarea la stabilirea obiectivelor strategice și indicatorii de performanță a entității;
- contribuirea la stabilirea și realizarea Politicii și obiectivelor în domeniul Managementului Integrat al entității;
- planificarea curentă și de perspectivă a activității direcției;
- elaborarea planurilor anuale de investiții;
- monitorizarea fluxului investițiilor;
- gestionarea schimbului de informații privind investițiile în cadrul implementării proiectelor investiționale;
- coordonarea și monitorizarea activităților ce ține de atragerea investițiilor;
- participarea la implementarea și menținerea Sistemului de Management Integrat conform cerințelor standardelor internaționale ISO;
|
4.
|
Responsabilitățile funcției
|
- cunoașterea și respectarea tuturor politicilor, obiectivelor entității;
- folosirea eficientă a resurselor entității;
- corectitudinea datelor raportate;
- îmbunătățirea permanentă a pregătirii sale profesionale.
|
5.
|
Condițiile de bază
|
- nivel de studii: superioare economice, tehnice, juridice.
- experiență: în specialitate de minim 5 ani.
- cunoașterea limbii engleze
|
6.
|
Condițiile specifice
|
- inteligență;
- spirit analitic, capacitate de a prelucra informațiile și de a le valorifica prin luarea de decizii privind viitorul firmei;
- atenție concentrată și distributivă;
- inițiativă;
- echilibru emoțional;
- capacitate de a lucra cu oamenii;
- ușurință, claritate și coerență în exprimare;
- spirit organizatoric;
- capacitate de a evalua și a lua decizii;
- punctualitate.
|
7.
|
Programul de muncă
|
08:00-17:00
|
8.
|
Dosarul pentru concurs
|
1. curriculum vitae;
2. copiile diplomelor de studii și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări sau instruiri;
3. copie conformă cu originalul a carnetului de muncă sau, după caz, o adeverință care să ateste vechimea în muncă și, după caz, în specialitate;
4. declarația pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
5. adeverința medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare;
6. copie a certificatului de căsătorie sau copii după documente care atestă schimbarea numelui în cazul în care candidatul și-a schimbat numele.
|
9.
|
Modalitatea de depunere a documentelor solicitate
|
prin poșta electronică (Адрес электронной почты защищен от спам-ботов. Для просмотра адреса в вашем браузере должен быть включен Javascript.) sau la sediul entității (m. Bălți, str. Ștefan cel Mare, 168, bir.308)
|
10.
|
Bibliografia concursului
|
- Standardul ISO 9001:2015 - Sisteme de Management al Calității. Cerințe;
- Standardul ISO 14001:2015 - Sisteme de management de mediu. Cerințe și ghid de utilizare;
- Standardul ISO 45001:2018 - Sisteme de management al sănătății și securității ocupaționale. Cerințe și îndrumări pentru utilizare;
- Standardul ISO 50001:2018 - Sisteme de management al energiei. Cerințe și ghid de utilizare;
- Standardul SM ISO 37001:2016 - Sisteme de management anti-mită. Cerințe și ghid de utilizare;
- Legea nr. 107 din 27.05.2016 cu privire la energia electrică;
- Legea nr. 92 din 29.05.2014 Cu privire la energia termică și promovarea cogenerării;
- Hotărârea Guvernului Republicii Moldova nr. 102 din 05.02.2013 cu privire la Strategia energetică a Republicii Moldova până în anul 2030;
- Hotărârea Guvernului Republicii Moldova nr. 833 din 10.11.2011 cu privire la Programul național pentru eficiență energetică 2011-2020;
|
11.
|
Termenul de depunere a documentelor pentru participare la concurs
|
15.07.2022
|
12.
|
Locul desfășurării concursului
|
m. Bălți, str. Ștefan cel Mare, 168
|
13.
|
Persoana responsabilă de primirea documentelor și oferirea informațiilor suplimentare
|
Supciuc Irina – 0231 53 357
Scutari Dorina – 0231 53 310
|
14.
|
Telefon de contact
|
0 231 53 357; 0 231 53 310
|
15.
|
E-mail
|
Адрес электронной почты защищен от спам-ботов. Для просмотра адреса в вашем браузере должен быть включен Javascript.
|
16.
|
Notă
|
candidații se vor adresa Secției Resurse Umane pentru eliberarea Fișei de solicitarea a examenului medical și a Fișei de identificare a factorilor profesionali de risc – tel. 0 231 53 357
0 231 53 310
|