S.A. „CET-Nord”
0231 91-000

Noutăți

Perspective europene de cogenerare pentru mun.Bălți

Unele dintre obiectivele SA “CET- NORD” sunt creșterea constantă a calității serviciilor de termoficare, perseverență și în mod deosebit consumatori mulțumiți. Pentru atingerea acestor obiective se utilizează diverse soluții printre care schimbul de experiență și examinarea practicii europene la subiectul eficienței energetice.

Call Centru

În scopul asigurării comunicării eficiente,  S.A. „CET-Nord”  a implementat serviciul Call Centru cu numărul de telefon  0231 91000.

Astfel, fiecare consumator poate primi răspuns la întrebarea solicitată. De asemenea, serviciul dat va oferi posibilatatea de a reacționa operativ la orice adresare, ce ține de activitatea companiei. 

Vom fi recunoscători pentru depistarea încălcărilor sau actelor de corupție în cadrul întreprinderii. 

Calitatea serviciilor S.A. „CET-Nord” se îmbunătățește continuu în intersul fiecărui consumator! 


APRILIE 2024

 

                              Totalizarea apelurilor parvenite prin Call Centru în 2024
Nr crt Luna Total apeluri Răspunsuri în timpul discuției Soluționarea  adresărilor % 
1 Ianuarie  963 913 94.8
2 Februarie  733 707   96.4 
3 Martie  470 457  97.2 
  Trimestrul 1 2166  2077  96.1 
4 Aprilie 585   542 92.6 
5 Mai      
6 Iunie      
  Trimestrul 2      
  Semestrul 1      
7 Iulie      
8 August      
9 Septembrie      
  Trimestrul 3      
10 Octombrie      
11 Noiembrie      
12 Decembrie      
  Trimestrul 4      
  Semestrul 2      
  Anual      
  MARTIE 2024
 FEBRUARIE 2024

 

Totalizarea apelurilor parvenite prin Call Centru în 2023
Nr crt Luna Total apeluri Răspunsuri în timpul discuției Soluționarea  adresărilor % 
1 Ianuarie 1174 1122 95.5
2 Februarie 900 834 92.6
3 Martie 583  560 90.6
  Trimestrul 1 2657 2515 94.6
4 Aprilie 298 288 96.6
5 Mai 309 295 95.4
6 Iunie 462 447 96.7
  Trimestrul 2 1069 1030 96.2
  Semestrul 1  3726 3545 95.4
7 Iulie 285 267 93.6
8 August 236 220 93.2
9 Septembrie 274 263 95.9
  Trimestrul 3 795 750 94.2
10 Octombrie  321 309  96,2
11 Noiembrie  1857 1777 95,6
12 Decembrie  927 888 95,8
  Trimestrul 4 3105 2974 95,7
  Semestrul 2 3900 3724 95,4
  Anual 7626 7269  95,3
 
 
42 Aprilie 32 Martie
22 Februarie 12 Ianuarie
Totalizarea apelurilor parvenite prin Call Centru în 2022
Nr crt Luna Total apeluri Răspunsuri în timpul discuției Soluționarea  adresărilor 
1 Ianuarie 740 712 96.2%
2 Februarie 598 566 94.6%
3 Martie 438 418 95.4%
  Trimestrul 1 1776 1696 95.4%
4 Aprilie 327 317 96.9%
5 Mai 618 592 95.7%
6 Iunie  425  409  96.2% 
  Trimestrul 2 1370   1318  96.2% 
  Semestrul 1  3146   3014  95.8%
7 Iulie  289  270  93.4%
8 August  333  310  93.0%
9 Septembrie  286   264    94.1% 
  Trimestrul 3   908   844   93.5%
10 Octombrie  995  948  95,2%
11 Noiembrie  1447  1395   95,3% 
12 Decembrie 1890   1629  86,1%
  Trimestrul 4  4332 3842   88,6%
  Semestrul 2  5240 4686   89,4%
  Anual  8386 7700  91,8% 
 
Raport CALL CENTRU Decembrie 2022 Call Centru NOIEMBRIE 2022
octombrie 2022
   
Call Centru mai 2022  Call Centru IUNIE 2022
 
     
IUNIE
   

Companiile chineze interesate să investească în Moldova

Conducerea SA “CET-Nord”, în frunte cu Directorul General interimar Marian Brînza, a avut o întâlnire cu reprezentanții companiei China Energy Engineering Corporation, aflați într-o vizită de lucru în Republica Moldova.

Temperatura medie a aerului exterior în luna ianuarie 2019!

SA “CET-Nord” aduce spre cunoștința consumatorilor că, conform Serviciului Hidrometeorologic de Stat temperatura medie a aerului exterior pentru luna ianuarie 2019 a constituit -3,3℃.  Pentru perioada analogică a anului 2018 temperatura medie a fost de -1,7 ℃. 

 Administrația SA “CET-Nord” 

Consumatorilor SA “CET-Nord”, gestionarilor fondului locativ, reprezentanților ÎM “Gospodăria Locativ-Comunală”

În scopul remedierii eficiente a divergențelor și satisfacerii în termeni restrânși a pretențiilor colective, cu privire la prestarea serviciilor de termoficare invocate de către consumatori, SA “CET-Nord” solicită informarea neîntârziată despre apariția acestora, cu indicarea esenței problemei (problemelor) existente.

La rândul nostru, vom întreprinde măsuri prompte de examinare și soluționare a pretenției înaintate. După caz, specialiștii delegați vor participa la întâlniri explicative cu consumatorii serviciilor de termoficare.

Administrația SA “CET-Nord”

Comentariul SA “CET-Nord” la adresarea locuitorilor  de pe str.Suceava, 3, 5, 7, 8, 9

Comentariul SA “CET-Nord” la adresarea locuitorilor  de pe str.Suceava, 3, 5, 7, 8, 9

În conformitate cu planul investițional, până la începerea sezonului de încălzire 2018-2019, în casele de locuit pe str.Suceava, 3, 5, 7, 8, 9 au fost efectuate lucrări de înlocuire a nodurilor elevatoare cu puncte termice individuale (PTI) în scopul:

  1. ameliorării calității datorită distribuției uniforme a agentului temic;
  2. reducerii costului serviciilor de încălzire;
  3. oferirii posibilității de reconstrucție a sistemului de încălzire intern pe cel cu două țevi pe orizontală cu intrare separată și instalare a echipamentului de măsurare a energiei termice în fiecare apartament – adică a încălzirii individuale;
  4. restabilirii aprovizionării cu apă fierbinte a tuturor doritorilor, deasemena cu intrare separată și instalare a contrului de apă.

SA “CET-Nord” atrage atenția consumatorilor la sumele spre achitare pentru agentul termic prestat pe luna decembrie 2018!

SA “CET-Nord” aduce spre cunoștința consumatorilor că sumele din facturile de plată pentru luna decembrie 2018 vor varia de sumele pentru aceeași perioadă a anului 2017. Temperatura medie a aerului exterior pentru luna decembrie 2018 a constituit - 1,4 ℃.  Pentru perioada analogică a anului 2017 temperatura medie a fost de + 2,6 ℃. Menționăm, că sarcina termică a încăperilor depinde de condițiile meteo, cu cât e mai joasă temperatura aerului exterior, cu atât mai mare cantitate de energie termică e necesară pentru menținerea temperaturii aerului în interiorul încăperii, în conformitate cu standardele și regulamentele tehnice în vigoare.

SA «CET-Nord» atrage atenția consumatorilor la sumele spre achitare pentru agentul termic prestat pe luna noiembrie 2018!

Deseori, după primirea facturilor de plată pentru agentul termic folosit, la consumatori apar întrebări privind calculele facturate. Pentru a elucida situațiile confuze, SA «CET-Nord» aduce spre cunoștința consumatorilor datele Serviciului Hidrometeorologic de Stat pentru luna noiembrie anul curent: temperatura medie întregistrată a aerului exterior a fost de 2,1 ℃., comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut de 4,9 ℃. Menționăm că datele temperaturilor exterioare se iau în considerație la facturare, deoarece cu cât este mai joasă temperatura aerului exterior, cu atât mai multă energie termică este necesară pentru menținerea temperaturii în încăperi conform datelor sanitare. Respectiv, sumele din facturile de plată pentru luna noiembrie 2018 vor varia de sumele pentru aceeași perioadă a anului precedent.

Implementarea programului de modernizare al S.A. CET-Nord

Implementarea programului de modernizare al S.A. CET-Nord își atinge pas cu pas scopul primordial: Renovarea sistemului termoenergetic din municipiul Bălți!

Proiectul „Sistemul termoenergetic al municipiului Bălţi (SA”CET-Nord”)” finanțat din sursele oferite de partenerii externi de dezvoltare și anume de  Banca Europeană pentru Reconstrucții  și Dezvoltare (BERD) și Parteneriatului Europei de Est pentru Eficiență Energetică și Mediu (E5P) în valoare de 10 mil.Euro, constă în reabilitarea și modernizarea sistemului termoenergetic din municipiul Bălţi. 

3 pași pentru eficiența energetică în apartmentele mun. Bălți

PUNCTUL TERMIC INDIVIDUAL este un ansamblu de echipamente moderne care permit transferul energiei termice din sistemul centralizat orășenesc în sistemul intern al clădirii. Datorită acestora apa caldă este preparată direct la subsolul blocului, iar energia termică este livrată uniform, la temperatura dorită.