societate pe acţiuni

Noi Vă încălzim inimile

În legătură cu instituirea stării de urgență pe teritoriul Republicii Moldova cauzată de pandemia COVID-19, furnizorul de energie termică „CET-Nord” SA sistează primirea consumatorilor în cadrul Secției Relații cu Clienții.

Consumatorii pot lua legătura cu angajații „CET-Nord” SA prin intermediul Call Centru la numărul 0231 91 000.

Achitarea facturilor poate fi efectuată utilizând modalitățile de plată online oferite de băncile comerciale RM, precum și fizic la terminalele RunPay, Paynet, Qiwi și la filialele ÎS „Poșta Moldovei”.

În scopul primirii răspunsurilor la întrebările parvenite, consumatorii „CET-Nord” SA, sunt îndemnați să expedieze solicitările pe adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. cu indicarea datelor de contact (inclusiv poșta electronică).

Administrația „CET-Nord” SA informează consumatorii că serviciile de termoficare vor fi prestate în regim normal, fără întrerupere.

 

 

Ca urmare a instituirii Codului roșu la nivel național și măsurilor întreprinse de autorități în vederea prevenirii răspândirii virusului COVID-19 în Republica Moldova, „CET-Nord” SA solicită consumatorilor să evite vizitarea „CET-Nord” SA pe perioada alertei anunțate de către Guvern.

 Depunerea cererilor, petițiilor se poate efectua prin intermediul poștei electronice Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau la  numărul Call Centru:

0231 91000.

Cu respect,

Administrația „CET-Nord” SA

 

Potrivit cerințelor Ministerului Sănătății, Muncii și Protecției Sociale al Republicii Moldova, în legătură cu numărul mare de îmbolnăviri cu gripă și viroze înregistrat, în scopul asigurării securității, protecției vieții și sănătății, urmare a evoluției situației epidemiologice, „CET-Nord” SA suspendă excursiile pe teritoriul întreprinderii.

Conducerea „CET-Nord” SA anunță prelungirea perioadei de desfășurare a concursului inițiat în luna februarie. Despre reluarea excursiilor se va comunica printr-un anunț suplimentar.

Amintim că la 1 februarie „CET-Nord” SA a dat startul unui concurs de poezie, desen/fotografie și film cu genericul „Încălzire centralizată modernă – eficiență, siguranță și ecologie”, la care au fost invitați să participe toți elevii claselor VIII-XII din școlile din Bălți, dar și discipolii colegiilor și școlilor profesionale din oraș.

Citește mai mult:„CET-Nord” SA suspendă excursiile organizate în cadrul concursului de desen, fotografie, poezie și...

 „CET-Nord” SA este principalul producător și furnizor de energie termică din Bălți. Energia termică este produsă, în corespundere cu toate normativele în vigoare, la cele două centrale electrice cu termoficare de pe teritoriul întreprinderii, care funcționează în regim de cogenerare.

Citește mai mult:Energia termică este livrată consumatorilor în funcție de regimul termic  

В адрес «СET-Nord» поступил запрос от редакции газеты «Спрос и Предложение» с просьбой ответить на вопрос читательницы относительно разницы в квитанциях за отопление за январь месяц 2020 года сравнительно с тем же периодом прошлого года. Специалисты предприятия рассмотрели детально данное обращение и подготовили аргументированный ответ.

Bопрос Валентины Ивановны: 

„Я живу в 9-этажке по ул. Конева, 20. За январь за 42 кв. м отапливаемой площади мне пришла квитанция в 1410 леев, а в прошлом году всего на 100 леев больше — 1500 леев. К тому же и дней тогда учитывалось больше: сейчас — с 31 декабря по 31 января, а в 2019 году — с 27 декабря по 31 января. И это ещё более странно и непонятно! Как может быть, что в этом году за отопление приходят такие же суммы, как и в прошлом, при том, что на улице всю зиму плюсовая температура?

Я понимаю, что многое зависит от количества отключённых квартир, что в пятиэтажках обычно платят меньше, но почему у нас ничего не изменилось, несмотря на такую погоду? Почему ТЭЦ не регулирует подачу тепла в зависимости от погоды? Зачем тогда в домах счётчики? Собираются ли местные власти как-то решать эту проблему?” 

Citește mai mult:«СET-Nord» отвечает на все вопросы потребителей, адресованные прессе

Administrația CET-Nord SA a discutat în cadrul unei mese rotunde cu jurnaliștii din mun. Bălți

Marian Brînza, Directorul General interimar al întreprinderii „CET-Nord” SA a răspuns la întrebările jurnaliștilor în cadrul unei întrevederi informale. 

 

Principalele teme abordate în cadrul acestei discuții au fost procesul de modernizare a întreprinderii, eficientizarea energetică a spațiilor locative cu scopul de a reduce consumul de căldură, sporirea calității serviciilor prin implementarea noilor tehnologii din domeniu, dar și îmbunătățirea procesului de comunicare prin crearea unor platforme în acest sens.  

Citește mai mult:Administrația CET-Nord SA a discutat în cadrul unei mese rotunde cu jurnaliștii din mun. Bălți

 „CET- Nord” SA propune primarului de Bălți crearea unei platforme de comunicare în scopul informării corecte a populației și excluderea speculațiilor pe teme care se referă la sistemul centralizat de încălzire.

Necesitatea creării acesteia a fost expusă într-o scrisoare deschisă adresată edilului. 

Administrația „CET-Nord” SA speră la o colaborare fructuoasă și la o implicare maximă din partea primarului municipiului Bălți în vederea îmbunătățirii procesului de comunicare, în rezultatul căreia vor avea de câștigat locuitorii municipiului Bălți. 

Citește mai mult:Administrația CET-Nord SA adresează primarului de Bălți, Renato Usatîi o scrisoare deschisă

Personalul cu funcție de conducere al „CET-Nord” SA a participat la o activitate de informare desfășurată de CNA în mun. Bălți

Unul dintre obiectivele strategice de dezvoltare a „CET-Nord” SA este implementarea principalelor standarde internaționale de management (ISO). Printre aceste standarde este și ISO 37001:2016 Sisteme de management anti-mită.

Citește mai mult:Activitate de informare desfășurată de CNA în mun. Bălți

Facturile la încălzire pentru luna ianuarie 2020 sunt cu 20 la sută mai mici comparativ cu  perioada analogică a anului trecut. Potrivit datelor statistice locuitorii municipiului Bălți conectați la sistemul centralizat de alimentare cu energie termică (SACET) vor achita în medie 28,04 lei pentru un metru pătrat sau cu 5,76 lei mai puțin decât în luna ianuarie 2019, în care prețul mediu a constituit 33,8 de lei/m2.

Citește mai mult:Facturi mai mici la căldura livrată de „CET-Nord” SA

 

 

Marian Brînza: Optimizarea sistemului de management al CET-Nord va asigura procese mai calitative și mai operative la întreprindere

 

Domnule director, care este domeniul de activitate al CET-Nord SA? Care au  fost motivele care v-au determinat să modificați organigrama companiei și să  inițiați un proces de restructurare?

Societatea pe acțiuni CET-Nord este o entitate de interes public care prestează un  serviciu social important de asigurare a municipiului Bălți cu agent termic. Totodată,  compania  produce energie electrică în cogenerare, astfel contribuind la balanța  energetică a țării. Eficiența activității întreprinderii este asigurată și depinde în mare  parte de modul de organizare a muncii colectivului alcătuit din sute de angajați.  Motivul principal care ne-a determinat să recurgem la modificarea organigramei a  fost necesitatea redresării situației economico-financiare a întreprinderii. Un factor  principal care pe parcursul anilor precedenți a contribuit la situația economico-  financiară dificilă și nivelul calitativ scăzut a serviciului prestat a fost organigrama  necorespunzătoare specificului activității și economiei de piață. Pe lângă  organigrama depășită, în cadrul întreprinderii funcționau regulamentele și fișele de  post învechite, iar nivelul de calificare profesională a angajaților era  necorespunzător. 

Citește mai mult:Interviu acordat companiei ProConsulting de către domnul Marian Brînza,   Directorul General...

CET-Nord cere dreptul la replică

 „CET-Nord„ SA s-a adresat către jurnaliștii portalului de știri www.moldnews.md și www.newsmd.md cu solicitarea de a oferi dreptul la replică şi a publica integral mesajului oficial al întreprinderii, după ce pe aceste portaluri de știri a  fost publicat un material cu un conținut denigrator la adresa CET-Nord.

Citește mai mult:CET-Nord cere dreptul la replică

Un grup de elevi de la Școala Profesională nr.5 și peste 20 de discipoli ai Colegiului Politehnic din Bălți au întreprins o vizită la „CET-Nord”, în cadrul căreia s-au familiarizat cu procesele de producere a energiei termice și electrice, dar și cu etapele de modernizare la care este supusă întreprinderea în ultimii ani. 

Citește mai mult:CET-Nord a dat startul excursiilor pe teritoriul întreprinderii